Sık Sorulan Sorular

SİPARİŞ:

www.luxuria.com.tr 'den nasıl sipariş verebilirim?

www.luxuria.com.tr üyeliğinizi oluşturduktan veya üye girişinizi yaptıktan sonra hemen alışverişe başlayabilirsiniz. Dilerseniz ilgilendiğiniz marka veya ürünlerle ilgili arama yapabilir; beğendiğiniz ürünleri işaretledikten sonra sepetinize ekleyebilir, teslimat ve ödeme bilgilerini doldurarak siparişinizi tamamlayabilirsiniz.

Türkiye'nin her yerinden alışveriş yapabilir miyim?

Türkiye’nin her yerinden www.luxuria.com.tr’ yi ziyaret edip gönlünüzce alışveriş yapabilir ve sipariş verebilirsiniz.

Fiyatlarınıza KDV dahil mi?

www.luxuria.com.tr’ de gördüğünüz fiyatlar KDV dahil fiyatlardır.

Siparişim hakkında nereden bilgi edinebilirim?

Satın almış olduğunuz ürünün durumunu takip etmek için “Hesabım” bölümünden, “Siparişlerim”i seçerek ulaşabilirsiniz. Siparişlerim bölümünde, tüm siparişlerinizin durumunu görebilirsiniz.

ÖN SİPARİŞ:

Ön sipariş nedir?

Belirli markaların belirli ürünleri fabrikadan yola çıktığı zaman stoklara girmeden tüm satış noktalarından önce sizlere satın alma fırsatı veren bir Luxuria.com.tr inovasyonudur. Ürün teslim süresi ortalama 15-30 iş günüdür.

LUXURIA SMILES:

LUXURIA SMILES nedir?

Internet sitemize üye olduğunuzda aynı zamanda LUXURIA SMILES programımıza kaydolacak ve harcadığınız miktara göre bir sonraki satın alımlarınız için puan kazanacaksınız. Internet sitemizi tavsiye ettiğinizde, doğumgününüzde ve satın alımlarınızda puan kazanırsınız. 200000 puan biriktirdiğinizde, bir sonraki 2000 TL alışverişinizde 1000 TL indirim hakkına sahip olursunuz.

LUXURIA SMILES GOLD ve PLATINUM nedir?

500000 LUXURIA SMILES puanına ulaşınca GOLD statüsüne ulaşıp 1.5 kat, 1000000 LUXURIA SMILES puanına ulaşınca PLATINUM statüsüne ulaşıp 2 kat daha fazla LUXURIA SMILES puanı kazanırsınız. 

LUXURIA SMILES müşteri programı nasıl işler?

Puan bakiyenizi görüntülemek ve ödülleri kullanmak için internet sitemize giriş yapın ve sol alt köşedeki başlatıcı simgesini tıklayarak LUXURIA SMILES hesabınızı görüntüleyebilirsiniz. Puanların herhangi bir nakit değeri taşımadığını ve ödüllerin önceden bildirilmeksizin herhangi bir zamanda değiştirilebileceğini lütfen unutmayın.

HEDİYE:

Hediye listesi nedir ve nasıl oluşturabilirim?

Düğün, nişan ve doğumgünü gibi özel günler için www.luxuria.com.tr üzerinden kendi kişisel hediye listenizi oluşturup, listenize isim verip arkadaşlarınız ve yakınlarınızla sosyal medya, e-posta ve Whatsapp üzerinden paylaşabilirsiniz. Mesajınızı alanlar seçtiğiniz ürünlerin listesini görüp,istedikleri bir ürünü size hediye edebilirler.

www.luxuria.com.tr üzerinden aldığım ürünü hediye olarak gönderebilir miyim?

Evet, ödeme sayfasında teslimat adresi olarak hediye göndermek istediğiniz adresi ekleyebilirsiniz. Böylece hediye göndermek istediğiniz ürün teslimatta belirttiğiniz adrese gönderilecektir. Fatura adresine, ödemeyi yapan kişinin bilgilerini ekleyebilirsiniz.

www.luxuria.com.tr’ de aldığım ürünü hediye paketi yapılabilir mi?

Siparişinizi verirken sepetim sayfasında Notlar kısmına hediye paketi yapılmasını istediğiniz ürünleri belirttiğinizde, bu ürünler siparişlerinizde hediye paketi yapılmış olarak ulaşacaktır.

Luxuria.com.tr’ daki fırsat ürünlerinden nasıl haberdar olabilirim?

Luxuria.com.tr’ye üye olurken bildireceğiniz e-posta adresinize belirli periyotlarla sitemizdeki fırsat ürünleri konusunda bilgilendirme e-postası gönderilmektedir. Bilgilendirme seçeneğinin açık olduğundan emin olunuz.

ÖDEME:

www.luxuria.com.tr üzerinden ödemeyi nasıl yapabilirim?

www.luxuria.com.tr’de yapacağınız alışverişlerinizde dilediğiniz bir bankanın kredi kartını kullanarak ödeme yapabilirsiniz.

Havale ve Eft yolu ile ödeme yapabilmeniz için anlaşmalı banka hesap numaramız

Banka Adı   :Garanti Bankası 
Şube Adı     :Cihangir Şubesi
Şube Kodu  :575
Hesap No    :6299774
İBAN No      :TR090006200057500006299774

HEDİYE KARTI:

Hediye kartı nasıl alabilirim?

www.luxuria.com.tr ana menüsünde hediye kartı kategorisinden dilediğiniz miktardaki bir hediye kartını sepete ekledikten sonra standart ödeme seçeneklerinden birini seçip satın alabilirsiniz. 

Hediye kartını nasıl kullanabilirim?

İstediğiniz ürünü sepete ekledikten sonra ödeme seçeneklerinde hediye kartını seçip, hediye kartı üzerindeki 16 haneli kodu girerek ödemeyi gerçekleştirebilirsiniz.

Satın aldığım hediye kartını başka birine hediye edebilir miyim?

Hediye kartının üzerindeki kodu hediye etmek istediğiniz kişi ile paylaşarak kendisine hediye edebilirsiniz. Hediye kartını Luxuria'nın iletmesini istiyorsanız, hediye etmek istediğiniz kişinin iletişim bilgilerini hediye kartını satın alırken not olarak iletmeniz yeterli olacaktır.

GÜVENLİK:

www.luxuria.com.tr’den alışveriş yapmak güvenli mi?

Ödeme yaparken kredi kartınızla ilgili bilgiler 128bit SSL kullanılarak şifrelenip, otomatik olarak ödeme işlemlerinin yapıldığı bankaya ulaşmakta ve provizyon alınmaktadır. Bu işlem sırasında bilgileriniz sadece bankaya gönderilmekte, Madra ve Madra Dekorasyon ve Tasarım Ltd. Şti.. tarafından saklanmamaktadır.

Kredi kartı bilgilerim saklanıyor mu?

Kredi kart bilgileriniz Madra ve Madra Dekorasyon ve Tasarım Ltd. Şti tarafından saklanmamaktadır.

Kişisel bilgilerim www.luxuria.com.tr’de güvenli mi?

Üyelik kaydı ve alışveriş sırasında verdiğiniz kimlik bilgileriniz üyelik sözleşmesi uyarınca saklanmaktadır ve 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması sözleşmesi kapsamında korunmaktadır.

Kişisel verilerin korunması hakkında detaylı bilgi için tıklayınız.

TESLİMAT:

Ürün temin koşulları nelerdir?

www.luxuria.com.tr üzerinden satılan ürünler mağaza stokları ile sınırlıdır. Müşteri siparişinin ardından ürünün mağazalardaki stoğu kontrol edilir, stoğu tükendiği için temin edilemeyen ürünlerle ilgili olarak müşteriye bilgi verilerek ödemesi iade edilir.

Teslimat süresi nedir?

www.luxuria.com.tr satılan tüm ürünler, Luxuria Mağazasından tedarik edilerek 2 iş günü içinde kargoya teslim edilmektedir. Kargoya teslim edilen İstanbul içi gönderilerin 1 iş günü, İstanbul dışı gönderilerin ise 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Kargo firması, siparişinizi –iş günleri– 09.00-18.00 saatleri ve cumartesi günleri 09.30-15.00 saatleri arasında belirttiğiniz adrese teslim edecektir.

Satın aldığım ürünü teslim alırken kargo ücreti ödeyecek miyim?

www.luxuria.com.tr’ den satın almış olduğunuz 750 TL ve üstü siparişlerinizin teslimatı ücretsiz olarak yapılmaktadır. 750 TL altındaki siparişleriniz için Türkiye içinde kargo ücreti 29 TL olarak siparişe yansamaktadır.

Siparişim hangi kargo firması ile teslim edilecek?

www.luxuria.com.tr’ den satın almış olduğunuz ürünlerinizin teslimatı anlaşmalı kargo şirketimiz Yurtiçi Kargo firması aracılığı ile yapılmaktadır.

Türkiye'nin her yerine teslimat yapıyor musunuz?

Dağıtım ağımız Yurtiçi Kargo dağıtım ağı ile sınırlıdır. Türkiye sınırları içinde en fazla noktaya teslimat Yurtiçi Kargo firması tarafından yapılmaktadır.

Siparişim Yurtiçi Kargo tarafından bana ulaştırılamaz ise ne yapmalıyım?

Siparişleriniz için belirlediğiniz adrese İstanbul içi 1 iş günü, İstanbul dışı 1 ile 4 iş günü arası tahmini varış süresi öngörülmektedir. Varış gününde adresinizde bulunamaz iseniz kapınıza kargo şirketi tarafından ihbar notu bırakılarak gönderiniz kargo şirketinin dağıtım ofisine teslim edilmektedir. 3 iş günü içinde dağıtım ofisinden teslim alınmayan gönderileriniz Luxuria.com.tr deposuna iade edilmektedir. Depoya ulaşan ürünleriniz için sizinle irtibata geçilip gerekli düzenlemeler yapıldıktan sonra adınıza tekrar gönderim yapılabilir. Ulaşılamaz iseniz siparişiniz iptal edilerek ücreti ödeme yaptığınız şekilde iade edilir.

Kargo teslimatı sırasında nelere dikkat etmeliyim?

Kargo size teslim edildiğinde kolide ezilme, deformasyon, ıslaklık ya da ürüne zarar verebilecek bir durum söz konusu ise, kargo görevlisi ile birlikte koliyi açarak ürünlerinizin durumunu kontrol ediniz. Ürünlerde bir hasar gördüğünüz durumda, ürünleri teslim almayıp kargo yetkilisinden tutanak tutmasını isteyiniz. Tutanak tutulan ürünler kargo firması tarafından Luxuria.com.tr’ ye ulaştırılacak ve tarafımızdan ürünlerin değişimi yapılacaktır.

İADE:

İade koşulları nelerdir?

Satın aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 7 iş günü içerisinde faturanız ile birlikte iade edebilirsiniz.

Ürün orijinal ambalajı bozulmamış, açılmamış olmalıdır.

Ürün koruma bandı açılmamış olmalıdır.

Ürün etiket ve varsa logoları çıkarılmamış olmalıdır.

Tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünler ve kişiye özel olarak üretilen veya özel hale getirilen ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

İade işleminizden önce mutlaka tarafımıza telefon ya da e-posta ile ulaşarak ön bilgilendirme yapınız.

İade koşulları hakkında detaylı bilgi edinmek için lütfen tıklayınız.

İade etmek istediğim ürünü hangi kargo şirketi ile göndermeliyim?

İade etmek istediğiniz ürün/ürünleri mutlaka ücretsiz gönderi yapabilmek için Yurtiçi Kargo ile gönderim yapmanız gerekir.

İade işleminden sonra geri ödeme ne kadar süre içerisinde yapılır?

İade kargonuz depomuza ulaştıktan sonra ürün iade koşullarını sağlayıp sağlamadığı kontrol edilir ve iadesi uygun olan ürünleriniz ie ilgili size bir bilgi e-postası gönderilecek ve ürün bedeli 10 gün içerisinde ödemeyi yaptığınız kredi kartınıza iade edilecektir. İadenizin ekstrenize yansıma süresi bankanıza bağlı olarak değişiklik göstermektedir.  Taksitli ödemelerinizde, geri ödemeniz taksitli iade edilecektir.

İNDİRİM:

Hermès ürünlerinde indirim var mı?

Hermès ürünleri hiçbir indirim kampanyasına dahil değildir.

 

Sizlere daha iyi hizmet sunabilmek için web sitemizde çerezler kullanılmaktadır. Detaylı bilgi için tıklayınız.
Onayla